اهواز؛

بهره‌گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت نیروی انسانی در ورزش

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت:برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت نیروی انسانی خبره و کارآمدتر تغییراتی در سطوح مدیریتی این هیأت صورت گرفته

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حسین عیسی‌زاده رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان بیان داشت: هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان با برنامه‌ریزی مدون و اصولی تلاش می‌کند این رشته‌های ورزشی را به روزهای اوج خود بازگرداند.

وی ادامه داد: این هیأت در راستای تحقق این هدف و خواسته نیز تاکنون موفق عمل کرده و کسب عناوین مختلف و رکوردشکنی توسط ورزشکاران خوزستانی در مسابقات رده‌های مختلف مؤید همین موضوع است.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان خاطرنشان کرد: بر همین اساس و برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت نیروی انسانی خبره و کارآمدتر تغییراتی در سطوح مدیریتی این هیأت صورت گرفته و امید می‌رود با این تغییرات رشد و توسعه رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان شتاب بیشتری به خود بگیرد.

عیسی‌زاده دریس یادآور شد: بر این اساس در احکام جداگانه‌ای «مریم محمدی» به عنوان قائم‌مقام و نایب رئیس هیأت شنای خوزستان و محمدهادی بیک رئیس سازمان لیگ واترپلو کشور به عنوان مشاور عالی هیأت شنای خوزستان منصوب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین «ناصر کعبی» به عنوان رئیس هیأت شنای آبادان، «احمدرضا خنفری» به عنوان رئیس هیأت شنای خرمشهر، «رضا جعفری» سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه و سرمربی تیم واترپلو ساحلی کشور به عنوان رئیس هیأت شنای امیدیه، «رضا حنظل‌زاده» به عنوان رئیس هیأت شنای شهرستان کارون و «امید حسین‌زاده» نیز به عنوان رئیس هیأت شنای شوش منصوب شدند.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان در پایان گفت: به زودی تغییرات گسترده‌ای نیز در کمیته‌های استانی این هیأت صورت خواهد گرفت و افراد فعلی جای خود را به نیروهای تازه نفس خواهند داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.