استقلال خوزستان در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا امشب ( دوشنبه ) به مصاف الجزیره امارات می رود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آبی‌پوشان استقلال خوزستان پس از غلبه بر الفتح عربستان، در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات می‌روند و درصدد هستند تا با پیروزی مقابل این تیم، همچنان صدرنشین گروه B باشند.

باشگاه الجزیره در سال 1974 پس از ادغام 2 باشگاه الخالدیه و البطین در شهر ابوظبی تاسیس شد و پس از چند سال، تبدیل به یکی از تیم‌های مطرح اماراتی شد و در پایان فصل 2010-2011 به عنوان قهرمانی لیگ امارات رسید.

این تیم که در بازی نخست مقابل لخویای قطر 3 بر صفر شکست خورد، بازیکنان خوبی در ترکیب دارد و سرمربی هلندی این تیم درصدد است تا با بازیکنان میلیاردی اش بتواند از گروه B صعود کند.

مدیران الجزیره در نقل‌ و انتقالات زمستانی با پرداختی نجومی لئوناردو پریرا، مهاجم گلزن برزیلی تیم چونبوک موتورز کره جنوبی را جذب کردند تا با استفاده از این بازیکن که فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا 10 گل به ثمر رساند، بتوانند حضوری قدرتمند در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان داشته باشند اما در نهایت موفق نشدند اسم این مهاجم را به لیست آسیایی خود اضافه کنند و ژوائو کارلوس 35 ساله را که در لیست مازاد الجزیره در نقل‌ و انتقالات زمستانی قرار گرفته بود، جایگزین وی کردند.

کارلوس مدافع 35 ساله برزیلی، مبارک بوصوفه هافبک 33 ساله اهل مغرب، پارک جونگ وو هافبک 28 ساله اهل کره‌جنوبی و ایلتون المیدا مهاجم 33 ساله برزیلی، چهار بازیکن خارجی تیم الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

همچنین علی خصیف دروازه‌بان و علی مبخوت مهاجمی که بهترین گلزن مسابقات فصل جاری لیگ امارات است، شاخص‌ترین بازیکنان اماراتی در ترکیب الجزیره محسوب می‌شوند و هدایت این تیم نیز به‌عهده‌ی هینک تین کات، مربی هلندی است.

دیدار تیم‌های الجزیره امارات و استقلال خوزستان ساعت 19 روز دوشنبه 9 اسفندماه در ورزشگاه محمد بن زاید آغاز می شود. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۲۲:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
سلام من بازیکن فوتبال هستم .میخوام برم.
امارات میشه راهنمایی کنین.ممنون میشم
آخرین اخبار