سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان به دلیل حضور در مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی،جدا از سایر اعضای تیم به اردوی آلمان می رود.

بهزاد آزاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه های آتی تیم ملی جوانان کشورمان تصریح کرد: اردوی بعدی تیم ملی جوانان کشورمان از 20 اسفند در تهران شروع می شود. این اردو شش روزه است و پس از پایان اردوی تهران برای برگزاری اردویی 10 روزه به آلمان می رویم.
 
وی افزود: قرار است در این اردو سه بازی دوستانه برگزار کنیم اما نام حریفان تیم جوانان تاکنون مشخص نشده است. با این وجود سعی داریم در مسیر آماده سازی تیم ملی برای رقابت های جهانی کره، در آلمان با حریفان قدرتمندی بازی دوستانه داشته باشیم.
 
مدیر اجرایی تیم ملی جوانان کشورمان در مورد زمان قرعه کشی رقابت های جام جهانی و نماینده کشورمان در این قرعه کشی تصریح کرد: قرعه کشی جام جهانی جوانان 25 اسفند برگزار می شود،به احتمال فراوان امیرحسین پیروانی در این مراسم شرکت می کند و سپس به اردوی تیم اضافه می شود. البته من به دلیل این که درگیر فراهم کردن روادید اعضای تیم ملی هستم، نمی توانم به کره جنوبی بروم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار