10 کیلو گرم انواع موادمخدر در ساری کشف شد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف بیش از 10 کیلو گرم انواع موادمخدر در ساری خبر داد .

وی افزود: در راستای مقابله با موادمخدر ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با شناسایی متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح شهرستان ساری، این فرد را حین حمل موادمخدر تریاک با یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی متهم بیش از سه کیلوگرم تریاک کشف کردند، گفت : در این ارتباط ماموران با شناسایی و دستگیری دو متهم به خرید و فروش مواد مخدر در بازرسی از منزل این افراد، بیش از یک کیلو 650 گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت : در همین ارتباط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با با شناسایی و دستگیری فردی دیگر که در امر تهیه و.توزیع موادمخدر فعالیت داشته در بازرسی از منزل این فرد بیش از پنج کیلو و 750 گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ علیرضا ثقفی با اشاره به اجریا طرح ظفر چهار در شهرستان ساری از کشف بیش از 13 کیلو گرم انواع موادمخدر روز گذشته خبرداد و افزود: بیش از 70 متهم به خرده فروشی موادمخدر و معتادان در این طرح دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام /ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.