کرایه ناوگان مسافربری استان چهارمحال و بختیاری در آغاز سال ۹۶ افزایش پیدا نمی‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ افشین کریمیان رئیس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت مسافربری چهارمحال و بختیاری گفت: در آغاز سال ۹۶ به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، کرایه ناوگان مسافربری در سراسر کشور و استان ثابت است و افزایش پیدا نمی‌کند.

وی افزود: ثبات یا میزان افزایش قیمت کرایه ناوگان مسافربری سواری کرایه، مینی بوس‌های ویژه و اتوبوس‌های برون شهری و دورن شهری به صورت کشوری تعیین می‌شود.

کریمیان اضافه کرد: تعیین نرخ کرایه مینی بوس‌های مسافربری و اتوبوس‌های درون شهری هم بر عهده صنف کارفرمایی شرکت مسافربری هر استان است.

کریمیان، فرسوده بودن ناوگان مینی بوسی را از جمله مشکلات بخش حمل و نقل استان بیان و اضافه کرد: تنها ۲۰ درصد از این ناوگان نوسازی شده و مابقی عمر بالای ۲۰ سال دارد.

وی ادامه داد: عملیات نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر در مسیر شهرکرد به اصفهان نیز به دلیل پایین بودن میزان درآمد بخش خصوصی به کندی پیش می‌رود. 

به گفته کریمیان، در حال حاضر ۴۳ شرکت حمل و نقل مسافر با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۲۲۵ دستگاه مینی بوس و ۸۸۰ دستگاه سواری کرایه در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار