وزیر ورزش و جوانان گفت: فعال کردن اقتصاد ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز در آئین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره مرحوم مجد آراء بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر گفت: همزمان با تدوین برنامه ششم توسعه با همکاری و تلاش های خوب دولت و مجلس منابع خوبی برای این وزارتخانه هم در حوزه ورزش و هم جوانان در نظر گرفته شد که این اعتبارات می تواند در توسعه ورزش و رفع مشکلات بسیار موثر باشد.

وی افزود: در شرایط فعلی بسیار امیدواریم که هر چه سریعتر زمینه حضور بخش خصوصی در ورزش فراهم شود و همچنین فعال کردن اقتصاد ورزشی نیز یک امر ضروری است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در مازندران در بخش خصوصی حرکت های خوبی انجام شده است که امیدواریم این امر تداوم یابد.

وی افزود: ورزشکاران مازندران توانستند در سطح بین المللی، جهانی و المپیک مدال های زیادی را برای کشور کسب کنند و پرچم ایران را به اهتزار درآورند که این امر مایه افتخار همگان است.

سالن ورزشی چند منظوره مرحوم مجد آرا بهنمیر که عملیات اجرایی آن از سال 1379 در زمینی به مساحت هزار و 880 مترمربع آغاز شده بود با اعتبار 25 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان که امروز دوشنبه برای افتتاح چند طرح و نیز بازدید از طرح های در دست اجرای ورزشی به مازندران سفر کرد، از عملیات اجرایی سالن کشتی پنج هزار نفره در شهرستان جویبار نیز بازدید کرد. 

 وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید و در جمع خبرنگاران، شهرستان جویبار را به عنوان قلب تپنده کشتی جهان یاد کرد. 

سلطانی فر با بیان اینکه اعتبار اولیه برای ساخت سالن کشتی پنج هزار نفری جویبار 5 میلیارد تومان برآورد شد ، گفت: این مبلغ برای سرعت در کار به حساب پیمانکارطرح واریز شد. 

وی افزود: با واریز این مبلغ به حساب پیمانکار تا 2 ماه دیگر شاهد نصب سوله در این مکان خواهیم بود. 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اگر مجری طرح برای تجهیز کردن کارگاه پنج میلیارد تومان هزینه کند، تا پایان شهریور  سال آینده شاهد به بهره برداری مرحله اول این سالن خواهیم بود. 

سلطانی فر هزینه کل ساخت سالن کشتی پنج هزار نفری در جویبار را 35 میلیارد تومان برآورد کرد.

انتهای پیام/ع

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.