سرمربی ایرانجوان با اشاره به بازی خوب تیمش در برابر خونه به خونه بابل، از مشکلات مالی ایرانجوان گفت.

مهدی قائدی آینده درخشانی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید مفتخر پس از پایان این بازی گفت: در ابتدا جای دارد از تمام بچه‌های تیم تشکر کنم که برای این پیروزی زحمت زیادی کشیده بودند. ما می‌دانستیم که با تیمی بازی می‌کنیم که علاوه‌بر حفظ توپ، برنامه‌های خوبی برای حمله دارد. اساس حملات آنها از گوشه و کناره‌ها بود و این باعث شده بود که آن مناطق را به‌خوبی تحت پوشش خود قرار دهیم. برنامه‌ ما برای این بازی زدن ضد حمله بود که در خدا‌را‌شکر این برنامه به بهترین شکل ممکن در تیم اجرا شد و مهدی قائدی (‌که آینده درخشانی در پیش دارد) دو گل ما را روی ضد حمله به‌ثمر رساند. 

وی افزود: متاسفانه ما در بازی‌های قبلی، با وجود این‌که بازی خوبی به نمایش می‌گذاشتیم ولی روی اشتباهات فردی و توپ‌های خیلی ساده گل می‌خوردیم و امتیازات لازم را از دست دادیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی ایرانجوان در ادامه گفت‌وگو با بیان این‌که داور قضاوت خوبی در این بازی داشت، یادآور شد: با وجود این‌که در بازی‌های گذشته از داوری لطمه خورده بودیم، ولی در این بازی داوری خوب بود. در مورد حواشی قبلا از بازی ماجرا مشکل‌ساز شدن لباس ایرانجوان نیز بگویم که ما همیشه با لباس یکدست قرمز وارد بازی‌ها می‌شدیم و اگر لباس سیاه می‌پوشیدیم با جوراب قرمز بود. بچه‌های متوجه نشده بودند که در بازی باید جوراب سیاه بپوشند و به همین دلیل بازی با تاخیر شروع شد و از همین‌جا به‌خاطر این مسائل به‌وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

مفتخر در مورد مشکلات مالی و حاضر نشدن مدیر عامل تیم، آقای پورکبگانی، گفت: آقای پورکبگانی در کنار تیم است ولی مشکل تیم ما به سهام‌داران ختم می‌شود. 27 سهام‌دار این باشگاه در کنار هم نمی‌توانند یک تفکر داشته باشند و همین مساله باعث وجود آمدن مشکل برای این باشگاه شده است. املاک آنها در اختیار دارند، امانت مردم است و همانطور که قبلا هم گفته‌ایم، تیم ایرانجوان یک تیم مردمی است و این افراد بابت زمین‌ها هیچ پولی نداده‌اند. ما بالغ بر 50 میلیارد منابع مالی داریم و اگر سهامداران این منابع را به سرمایه تبدیل کنند، ما پول‌دارترین تیم لیگ می‌شویم. همین الان ما مشکل سفر به شهرهای مختلف برای برگزاری مسابقات داریم. من نباید در مسائل مالی باشگاه دخالت کنم ولی به این و آن مراجعه می‌کنم تا پولی برای بچه‌ها جور کنم. 

این مربی تصریح کرد: ما چه ببریم چه ببازیم هیچ فرقی برایمان نمی‌کند و بازیکنانمان احساس خطر نمی‌کنند. امیدوارم که مسوولان ما نگاه ویژه‌ای به باشگاه ایرانجوان داشته باشند. البته ما هنوز هم تنهای تنهای تنها هستیم و هیچ‌کس به مشکلات تیم رسیدگی نمی‌کند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.