دروازه بان فراری ماشین سازان به بن بست خورد / بار غیر قانونی فرناندز به مقصد نرسید

فرناندز در راه ملحق شدن به تیم دیگر باید ITC خود را از باشگاه سابقش اخذ کند که مسئولان ماشین سازی ضمن مخالفت، کار خروج وی از تیم را غیر قانونی دانستند.

دروازه بان فراری ماشین سازان به بن بست خورد / بار غیر قانونی فرناندز به مقصد نرسیدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مانوئل فرناندز دروازه بان اسپانیایی که در ابتدای فصل به ماشین سازی پیوسته بود، پس از گذشت چند هفته از حضور در تیم فوتبال ماشین سازی  بدون هماهنگی با مسئولان این باشگاه ایران را به بهانه عدم پرداخت مطالباتش ترک کرد و با تیمی اسپانیایی قرارداد بست. البته مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرده بودند این دروازه بان به تیم خیانت کرده و حتی کلید منزلش در تبریز را در اختیار دیگر بازیکن خارجی ماشین سازی داده و کاملا بدون هماهنگی این تیم را ترک کرده است.

به گفته سهرابی مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی مانوئل فرناندز کار حرفه ایی را انجام نداد و تمامی مدارک را به منظور شکایت از اقدام غیر ورزشی این بازیکن به فیفا ارائه داده ایم و منتظر جواب فیفا هستیم.

گفته شده این گلر اسپانیایی به شکل یک طرفه قراردادش را با باشگاه ماشین سازی فسخ کرده است و زمانی  از مسئولان  باشگاه ماشین سازی درخواست ITC کرد با مخالفت این باشگاه مواجه شد. پس از این ماشین سازان مدارک خود را برای صادر نکردن ITC این بازیکن به فدراسیون جهانی ارائه و عنوان کردند قرارداد او با باشگاه اسپانیایی غیر قانونی است. 

بر این اساس پرونده مانوئل فرناندز به کمیته انضباطی فیفا ارسال شد و قرار است این کمیته درباره دعوای دو طرف حکم بدهد.

نکته مهم این است ، ماشین سازی تا پایان فصل نمی تواند از فرناندز استفاده کند و حالا مسئولان این باشگاه امیدوار به دریافت غرامت از گلر اسپانیایی هستند.

گفتنی است ماه گذشته مانوئل دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال ماشین سازی در اعتراض به مسئولان این باشگاه مبنی بر پرداخت نکردن مطالباتش بدون هماهنگی تبریز را ترک و باتیمی دیگر به صورت خودسرانه قرارداد منعقد کرد.

انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار