رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد مراسم اسکار امسال به علت تمرکز بیش از حد به سیاست، در پایان غم‌انگیز تمام شد.

ترامپ مدعی شد: اسکار بخاطر تمرکز بیش از حد به سیاست ناکام ماندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی بریت بارت نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد آکادمی اواردز ناکام ماند؛ زیرا به شدت با سیاست گره خورده بود و در کل از این رویداد برای حمله به وی استفاده شده است. 

وی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت علت ناکامی اسکار، تمرکز بیش از اندازه آن بر سیاست است.

رئیس جمهور آمریکا در این باره گفت: «فکر می‌کنم آنها خیلی بیش از اندازه بر سیاست تمرکز دارند و در پایان نتوانستند نمایش را به خوبی اجرا‌کنند. کمی غم‌انگیز بود؛ درخشش اسکار را نداشت. در کل شب درخشان و هیجان‌انگیزی نبود. من در اسکار بوده‌ام. یک چیز خاصی کم داشت و در پایان هم غم‌انگیز تمام شد.»

ترامپ درباره سخنرانی آتی‌اش در کنگره گفت: در این نشست درباره مساله بهداشت و درمان و به طور خاص قانون بیمه‌های درمانی موسوم به اوباماکر گفتگو خواهیم کرد، چرا که این قانون به معنای واقعی فاجعه بار است.

وی مساله مالیات‌ها و اقتصاد و همچنین هزینه‌های نظامی را از دیگر اولویت‌های خود در سخنرانی در نشست مشترک کنگره برشمرد. 

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه گفت وی از دولت قبلی ویرانه‌ای را به ارث برده است و در پاسخ به سوال بریت بارت برای اشاره به جزییاتی در این باره گفت، منطقه غرب آسیا، کره شمالی، مساله مرزی و اوباماکر در راس این مشکلات قرار دارد.

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالی درباره قصد وی برای افزایش هزینه های نظامی گفت، ما باید هزینه های نظامی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم و قرار است بهترین ارتشی را داشته باشیم که آمریکا تاکنون به خود دیده است.

وی در بخش دیگری از مصاحبه با بریت بارت، بر عزم خود برای ساخت دیوار در مرز با مکزیک و اصلاح قوانین مهاجرتی برای اخراج کسانی تاکید کرد که آنها را افراد «بد» خواند. ترامپ در ادامه بر اهمیت مقابله با کارتل‌های مواد مخدر مکزیکی نیز تاکید کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در زمینه مساله بهداشت و درمان و کاهش مالیات ها نیز به بریت بارت گفت، به سرعت برای لغو و جایگزین کردن قانون اوباماکر و اصلاح نظام بهداشت و درمان آمریکا اقدام خواهد کرد. ترامپ همچنین گفت، مساله کاهش مالیات ها برای تجار و مردم معمولی، پس از اصلاح نظام بهداشت و درمان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ترامپ در ادامه این مصاحبه، انگیزه روزنامه نیویورک‌تایمز را از پوشش اخبار منفی درباره وی، شیطانی توصیف کرد و گفت، آنها مطالب دروغ منتشر می کنند. وی روزنامه نیویورک‌تایمز را به دورغ‌پراکنی بر ضد خود متهم کرد.

وی اقدام روزنامه نیویورک‌تایمز را در انتشار اتهامات تعدادی زن ضد وی در صفحه اول خود، در جریان رقابت‌های انتخاباتی، خطایی شرم‌آور و فاحش دانست.

رئیس جمهوری آمریکا در همین حال، خبرنگار رویترز و بریت بارت را به عنوان دو نمونه از خبرنگارانی توصیف کرد که برای پوشش اخبار درست تلاش می‌کنند و افزود، رسانه‌های جعلی تلاش کرده‌اند تمایز وی میان رسانه های جعلی و سایر رسانه ها را نادیده بگیرند در حالی که میان این دو تفاوت است. 

رئیس جمهوری آمریکا افزود، سخنان وی درباره دشمنان مردم آمریکا به رسانه‌های جعلی بازمی‌گردد و همه رسانه‌ها را شامل نمی شود.

وی در عین حال از اظهار نظر درباره ادغام غول مخابراتی ای تی اند تی (AT&T) آمریکا و شرکت چند رسانه‌ای «تایم وارنر» که مالک شبکه سی ان ان نیز هست، خودداری و تنها به تاکید بر لزوم رقابت در صنعت رسانه‌ای اکتفا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار