برنامه سازان صدا و سیمای مرکز سمنان برای سال تحویل و ایام نوروز 96 ویژه برنامه هایی را بدین شرح تدارک دیده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان" ، بوی بهار نارنج " عنوان ویژه برنامه تحویل سال نو ی سیما به تهیه کندگی و کارگردانی محسن زندخانه است که با آیتم هایی چون: موسیقی زنده، نمایش های رادیویی و تلویزیونی ، گزارشهایی از مسافران نوروزی ، دعوت از گروه های موسیقی محلی ، ارتباط با راهیان نور ، ارتباط با آستانه امام زاده یحیی(ع) شهر سمنان، کلیپ ویژه سال تحویل و آداب و رسوم نوروزی مردم استان به استقبال سال نو خواهد رفت.
 
"عیدانه" هم ویژه برنامه شبهای نوروز سیمای مرکز سمنان است که نمایش های رادیویی و تلویزیونی ، معرفی آداب و رسوم مردم استان در نوروز ، گزارشهای نوروزی ، ارتباط با راهیان نور و مراکز استانها از بخشهای این برنامه است.
 
همچنین مستند های "دیدنی های استان" در 7 قسمت 5/1 دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد صنگوری و" اقلیم ایران" به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله فخرو در 6 قسمت 5 دقیقه ای در ایام نوروز نقاط دیدنی و تاریخی استان را به میهمانان نوروزی معرفی خواهند کرد.
 
صدای مرکز سمنان هم با ویژه برنامه سال تحویل و ویژه برنامه های صبح و عصر ایام نوروز با مخاطبان خود همراه خواهد بود.
 
آیتم های اقتصاد خانواده در نوروز، معرفی جاذبه های گردشگری استان، سلامت در نوروز ، نمایش طنز، گزارش از مسافران نوروزی ، اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر های نوروزی ، اطلاع رسانی از ترافیک جاده ها و آب و هوای استان  ، مسابقه پیامکی و موسیقی های شاد از بخش های این ویژه برنامه های رادیویی است.
 
گفتنی است ، مخاطبان با شماره تلفن 33447748 و سامانه پیامکی 30000231 میتوانند با این برنامه ها ارتباط برقرار نمایند.
 
" شهر به شهر" هم عنوان 20 قسمت مستند رادیویی 7 دقیقه ای است که در این ایام به معرفی نقاط گردشگری و تاریخی استان می پردازد.
 انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار