معاون فرهنگی دانشگاه تهران از راه اندازی دفتر ارتباط با خانه و مدرسه در دانشگاه تهران به منظور معرفی بیشتر این دانشگاه به دانش‌آموزان و کمک گرفتن از خانواده‌ها در مسیر تربیت دانشجویان خبر داد.

پای دانش آموزان به دانشگاه تهران باز می‌شود
مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: برای اولین بار در دانشگاه تهران دفتر ارتباط با خانه و مدرسه راه‌اندازی شده و از طریق این دفتر مجموعه دانشگاه از یک طرف با دانش‌آموزان دبیرستان‌ها و از طرف دیگر با خانواده‌ها ارتباط برقرار می‌کند.
 
وی ادامه داد: یکی از اهداف برقراری ارتباط دفتر با دانش‌آموزان این است که دانش‌آموزان مدارس با فضای علمی دانشگاه تهران آشنا شوند تا زمینه جهت حضور آن‌ها در این دانشگاه فراهم شود.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: در واقع از این طریق نخبگان علمی در سطح دانش‌آموزی جذب دانشگاه تهران می‌شوند.
 
سرسنگی بیان کرد: اعتقاد ما براین است که خانواده‌ها فرزندان خود را به دانشگاه می‌فرستند نباید ارتباط خود را قطع کنند بلکه لازم است در مسیر تربیت دانشجویان نقش موثری داشته باشند. متاسفانه در حال حاضر این نقش بسیار کمرنگ است و وقتی که دانشجویان را تحویل دانشگاه می‌دهند ارتباط خود را با دانشگاه قطع می‌کنند. امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر از خانواده‌ها کمک بیشتری در مسیر تربیت دانشجویان بگیریم.
 
وی گفت: متاسفانه این نقش بسیار کمرنگ است و وقتی که دانشجویان به دانشگاه می‌روند ارتباط خود را با دانشگاه قطع می‌کنند. امیدواریم با تشکیل و راه اندازی این دفتر از خانواده‌ها کمک بیشتری در مسیر تربیت دانشجویان بگیریم.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآورشد: این دفتر به طور جدی کارهای اجرایی و فرهنگی خود را دنبال می‌کند و امیدواریم نتایج فعالیت‌های این دفتر در سال ۹۶ به نتیجه برسد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.