نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: یک پکیج از نیازمندی‌های منطقه با اعتبار حدود 600 میلیارد تومان را در وزارت نفت پیگیری کرده‌ایم.

پیگیری نیازمندی‌های منطقه با اعتبار 600 میلیارد تومان
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی با بیان اینکه از ابتدای مسئولیت نمایندگی جنوب استان در مجلس، مجموعه اولویت‌های حوزه انتخابیه را در هفت سرفصل تدوین کردیم، اظهار داشت: تمام توانم را برای تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل بودجه‌های ملی گذاشته‌ام.

الماسی با بیان اینکه مدیران عالی نفت را متقاعد کرده‌ایم که دیگر نمی‌توانند تنها نگاه تولیدمحوری داشته باشند و باید نسبت به محیط پیرامون خود توجه کنند، افزود: یک پکیج از نیازمندی‌های منطقه با اعتبار حدود 600 میلیارد تومان را در وزارت نفت پیگیری کرده‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های پیشنهادی‌اش برای حوزه جنوب استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیار امیدوارم که بنا بر قولی که به مردم داده بودم جنوب استان بوشهر را متحول کنیم، اضافه کرد: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و شورای پول و اعتبار و نهاد ریاست جمهوری برای صدور مجوزهای قانونی هستیم.
 
نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از ابتدای آغاز به کارش در مجلس با همکاری فرمانداران دیر، جم، کنگان و عسلویه مجموعه‌ای از نیازمندی‌های این حوزه را جمع‌آوری کرده است.

 انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.