معاون شهردار همدان گفت: دست‌ فروشان همدان در روزبازارها ساماندهی می‌شوند.

استقرار دست فروشان همدا ن در بازار روزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید درویشی با اشاره به اینکه دست‌فروشان در روزبازارها ساماندهی می شوند و با بساط گستران در پیاده راه بوعلی برخورد می شود ادامه داد: در راستای ساماندهی دست فروشان طرحی آماده و مطرح شده است که این طرح بعد از کار کارشناسی مورد توافق با اتاق اصناف قرار گرفت و پس از آن در شورای تامین استان همدان مطرح شد.
 
وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه این هفته به دست‌فروشان اطلاع‌رسانی شد تا دیگر درطول روز از بساط گستری در این زمینه خودداری کنند.
 
درویشی با بیان اینکه به همه ی دست فروشان ابلاغ شد تا از روز دوشنبه دست فروشی روز را نخواهیم داشت، افزود: اگر کسانی می‌خواهند کار خود را ادامه دهند به روزبازارها مراجعه کرده و در این مناطق ساماندهی شوند.
 
این مسئول اظهار داشت: قرار بر این بود تا نیروهای شهرداری و انتظامی روز گذشته ساعت 11 در خیابان بوعلی حاضر شده و گلوگاه‌های ورودی خیابان را مسدود کنند که این امر از ساعت 11 تا 13 عملی شد .
 
معاون خدمات شهری شهردار همدان افزود: قرار است از ساعت 21 در سطح پیاده راه بوعلی تا زمانی که عرضه و تقاضا وجود دارد امکان بساط گستری برای دست فروشان باشد و دستگاه هی مربوطه از جمله نیروی نتظامی برای ساماندهی دست فروشان حضور دارند.
 
انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
باید به جای برخورد با موضوع دست فروشی به سامان دهی آنها توجه نمود
مثلا 2 ساعت در روز و 2 ساعت در شب به دست فروشان اجازه استقرار بدهند .باتشکر