در مراسم یادواره شهید ملا حیدر فهیم، ازکتاب «نبرد کوهسالان» با موضوع خاطرات و زندگی نامه سردار عبدالله ملکی تالیف علی رستمی رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استان و خانواده شهید ملا حیدرفهیم دیشب در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

عبدالله ملکی فرمانده سابق نیروی انتظامی دراین مراسم گفت: این کتاب تابستان امسال در رامسر با حضور یک هزار نفر از رزمندگان گیلان، گلستان، مازندران و کردستان رونمایی شد.

ملکی افزود: در این کتاب نبرد دو تفکر به تصویر کشیده شده که یکی از آنها تفکر بداندیش، واگرا و جدایی طلب است که سرانجامش به آمریکا و رژیم صهیونیستی وصل می شود.

وی ادامه داد: تفکر بعدی کوهسالان است که در سلسله جبال زاگرس واقع شده است و زاگرس خطه ای از ایران است که کردها به عنوان اصیل ترین قوم ایرانی در این دیار زندگی می کنند.

این فرمانده سابق نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این کتاب کتابی است که در آن از وحدت سخن گفته شده و عشق به اسلام در آن موج می زند و از عشق و ایثار شهیدان احمد بیسارانی، ابراهیم مرادی، جهانگیر جوانمردی، زین العابدین کیانمهر سخن گفته شده است.
انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.