معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از پلمپ 1 کارگاه تولید مواد شوینده تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ داوود سلمان پور، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: این کارگاه تولیدی مواد سفیدکننده و جرم گیر را با جعل یک نام تجاری معتبر به صورت انبوه تولید کرده و روانه بازار می کرد.

وی افزود: این کارگاه از سوی کارشناسان و بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شهرک صنعتی این شهرستان شناسایی شده و با حکم دادستانی پلمپ گردید.

سلمان پور با بیان اینکه این کارگاه بدون هیچ گونه نظارت بهداشتی اقدام به تولید مواد شوینده تقلبی می کرد بیان داشت: کارگاه مذکور توسط 1 نفر اداره می شد و 12 نفر کارگر داشت که بدون آزمایشگاه و نظارت اقدام به تولید مواد سفیدکننده و جرم گیر می کرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: مصرف مواد شوینده تقلبی، سلامت شهروندان را تهدید می کرد و تاثیر منفی بر پوست دارد.

وی با بیان اینکه یک نفر که مدیریت این کارگاه را در شهرک صنعتی دزفول بر عهده داشت به مراجع قضایی معرفی شده است اذعان داشت: اکنون پرونده این فرد در شعبه 2 دادگاه در حال رسیدگی می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: این کارگاه پیش از این نیز بازرسی شده بود و مدیر آن برای دریافت مجوز فعالیت، تذکر گرفته بود ولی به علت کوتاهی و ادامه فعالیت با دستور دادستانی پلمپ شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.