سرمربی تیم والیبال سایپا تهران گفت: متاسفانه داوری در این دیدار در برخی صحنه‌ها عادلانه نبود.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شكست مقابل تیم پیكان و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال، گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. تلاش بازیكنان ما این بود كه بتوانند تمام توان خود را به كار بگیرند و مقابل بانك سرمایه حریف از پیش باخته‌ای نباشند.

وی با انتقاد از وضعیت داوری در این مسابقه گفت: متاسفانه در بسیاری از دقایق بازی داور سوت‌های عادلانه نزد. با این حال ما به تشخیص داور احترام می‌گذاریم. برخی بازیكنان ما كه جوان‌تر بودند كمی حساسیت به خرج دادند و عصبانی شدند و داور تصمیم درستی گرفت اما بهتر بود كه این برخورد به طور عادلانه مقابل اعتراض بازیكنان هر دو تیم صورت بگیرد.

آرمات با اشاره به اینكه از عملكرد بازیكنانش رضایت دارد، افزود: ما تلاش كرده بودیم نقاط ضعف تیم حریف را آنالیز كنیم اما آن‌ها انقدر خوب و بی‌نقص كار كردند كه تلاش ما بی‌فایده بود. البته بازیكنان من هم باانگیزه و سخت‌كوش ظاهر شدند. برنامه ما این بود كه بازیكنان بلندزن این تیم را از كار بیندازیم اما جواب نداد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره نبودن ویدئوچك در این مسابقه گفت: به هر حال اگر مسابقه به ویدئوچك مجهز بود، خیلی بهتر بود اما ما به تصمیمات داور احترام می‌گذاریم. اشتباهاتی از سوی داور رخ داد كه شاید عمدی نبوده است.

آرمات درباره سامان فائزی گفت: این بازیكن به تعویضش اعتراض كرد و ناراحت شد اما مربیان و كاپیتان تیم واسطه شدند و خوشبختانه مشكل جدی رخ نداد. تیم ما در طول فصل اصلا حاشیه نداشت و دوست نداشتیم در بازی آخر به حاشیه كشیده شویم. به هر حال حساسیت این بازی بالا بود.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به اینكه قرار است بازی رده‌بندی برگزار شود، گفت: تا الان گفته‌اند كه قرار است بازی پلی‌آف برگزار شود اما هنوز قطعی نیست. به هر حال برای ما بهتر است كه رده‌بندی بازی كنیم و مقام سوم را كسب كنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار