خراسان رضوی موفق به کسب رتبه نخست در ورزش همگانی شد.

کسب رتبه نخست ورزش همگانی استان خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کوروش صبوریان  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همکاری شهرداری مشهد با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سبب کسب رتبه نخست استان در ورزش همگانی شده است.

 وی افزود: در ابتدا باید از همکاری‌های مجموعه شهرداری به ویژه مدیریت اور تربیت بدنی که همراه اداره کل ورزش و جوانان استان بوده‌اند، قدردانی کنم.
وی افزود: شهرداری مشهد همکاری بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان داشته و خوشبختانه در بحث ورزش همگانی با همکاری شهرداری مشهد رتبه برتر کشور کسب کردیم که قطعاً در این مسیر اقدامات شورای چهارم شهر مشهد نیز نقش بسیار مهمی داشته و قابل تقدیر است.
صبوریان گفت: شهرداری مشهد بنیان‌گذار رسم خوبی برای جمع شدن جوانان یک رشته با بزرگان را فراهم کرده که امیدواریم این اقدام حسنه برای سایر رشته‌های ورزشی نیز رخ دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به تیم فوتسال فرش آرا مشهد افزود: تیم فرش آرا یکی از با اخلاق‌ترین و با انضباط‌ ‌ترین تیم‌های فوتسال کشور است و امیدوارم با تمام نامهربانی‌هایی که در مسیر وجود دارد این تیم در لیگ برتر فوتسال موفق باشد.
انتهای پیام// ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.