نخستین مجتمع تئاتر خصوصی مشهد، به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

آغاز به کار اولین مجتمع تئاتر خصوصی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدکاظم دبیری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: با اشاره به ضرورت توجه به مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر، بر توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری با مشارکت بخش خصوصی، تاکید کرد.
جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام افزود: در سالی که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده ، اقدامات ارزنده ای  با حضور و مشارکت فعالانه خصوصی پیش بینی شده که علاوه بر استفاده هنرمندان هنرهای نمایشی و مخاطبان، ظرفیت های جدیدی به حوزه فرهنگ و هنر شهر مشهداضافه شود.
دبیری در باره پردیس تئاتر مستقل گفت: این مجموعه دارای دو سالن نمایش است که نخستین سالن دو سویه کشور را در خود جای داده است.
وی افزود: این مجموعه به عنوان نخستین پردیس تئاتری خصوصی مشهد، هم چنین دارای استدیو صدابرداری و کتابخانه تخصصی هنرهای نمایشی به ویژه تئاتر می باشد.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: از دیگر امکانات مجموعه فوق می توان به برگزاری منظم دوره های مقدماتی و پیشرفته تئاتر با حضور اساتید مطرح ملی و استفاده از شیوه نوین آموزشی تئاتر برای نخستین بار در کشور می باشد.
این مجموعه طی روزهای آینده با حضور مسوولان کشوری و استانی به طور رسمی آغاز به کار می کند.
انتهای پیام// ز.ی
 
برچسب ها: تئاتر ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.