هم اکنون 15 کلید اتوماسیون در شبکه های توزیع برق این شهرستان نصب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ابوالفضل دیمه کار مدیر توزیع برق شهرستان فاروج با بیان این که شبکه های فشار متوسط این شهرستان قبل از سال94 هیچ کلید اتوماسیونی نداشت ، گفت : در سال گذشته 7 کلید و در سال جاری 8 کلید در شبکه توزیع برق این شهرستان نصب شده است .

وی به رشد 100 درصدی شهرستان فاروج در نصب کلیدهای اتوماسیون شبکه های توزیع برق اشاره کرد و افزود : برای سال آینده 18 کلید دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد .

وی با اشاره به این که اتوماسیون شبکه این امکان را فراهم می کند تا شبکه را از راه دور رصد کنیم و در صورت نیاز برای اعزام نیرو از خودرو مجهز اتفاقات کمک خواهیم گرفت ،گفت : هنگام بروز خاموشی، اعزام به محل و رفع عیب دو پروسه زمان بر برای رفع مشکل خواهد بود .

مدیر توزیع برق فاروج تصریح کرد : خودرو اتفاقات جدید با مدرن ترین امکانات روز و بهره گیری از نظام آراستگی 5 سین، سرعت عمل نیروهای اعزامی را افزایش می دهد و به این ترتیب زمان خاموشی ها کاهش خواهد یافت.

دیمه کارهمچنین از تعویض هزار و 72 مقره در سال جاری ذر این شهرستان خبر داد و بیان کرد : برای تامین کالاهای مورد نیاز این پروژه بالغ بر 800 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.