فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد در کنار کشاورزی و دامپروری به قطب گردشگری تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) با بیان اینکه دهیاران بازوان اجرایی دولت در روستاها هستند افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران با هماهنگی و همکاری بخشداران ضمن عمران و آبادانی روستاها در زمینه موضوعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیر ساختی کمک کار دولت محسوب می شوند.

وی فعال کردن مشارکتهای مردمی و انعکاس عملکرد دولت تدبیر و امید به مردم را از وظایف دهیاران دانست.

فرماندار پارس آباد با تشریح استعدادها و پتانسیل های خوب در روستاها به تقویت شرکتهای تعاونی دهیاران برای ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی تاکید کرد و افزود: امسال 155میلیارد ریال برای 132دهیاری اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته 2 برابر افزایش یافته است که این نشانگر توجه و اهتمام دولت تدبیر و امید به عمران و آبادانی روستاهاست.

صمدی با تشریح اقدامات دولت درعرصه بین المللی و سیاست خارجی و عملکرد در داخل کشور و استانها و شهرستانها گفت: امسال 2 میلیارد تومان برای توسعه گردشگری اعتبار تصویب شده که شهرستان پارس آباد در کنار کشاورزی و دامپروری به قطب گردشگری تبدیل می شود .

وی از پیگیری ایجاد بندر خشک در اصلاندوز و منطقه آزاد تجاری و صنعتی و استخدام دهیاران خبر داد و گفت: بیمارستان 160 تختخوابی و باند فرودگاه پارس آباد در اوایل سال96 به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.