اصفهان؛

اهدا 2 دستگاه آمبولانس به مراکز پیش بیمارستانی میمه

دو دستگاه آمبولانس از نوع بنز اسپرینتر ' sprinter' روز چهارشنبه از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مراکز پیش بیمارستانی بخش میمه اهدا شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهارکرد: هر آمبولانس بصورت Mobile I.C.U (آی سی یو سیار) و مجهز به دستگاه های ventilator (تنفس مصنوعی)، دی سی شوک، کپسول های اکسیژن قابل حمل و انواع برانکاردهای حمل بیمار می باشد.

سعید جعفری با بیان اینکه شش دستگاه آمبولانس به شهرستان شاهین شهر و میمه اختصاص داده شده است '، افزود: دو دستگاه آمبولانس های اختصاص یافته به این شهرستان سهم بخش میمه می باشد.

وی ارزش ریالی هر دستگاه آمبولانس را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه بابیان اینکه میمه با قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور، نقشی مهم در حمل و نقل جاده ای کشور و استان اصفهان دارد، گفت :تردد بیش از 70 هزار خودروی سبک و سنگین در شبانه روز، وجود شهرک های صنعتی و کارخانه ها در این شهرستان همچنین بروز حوادث متعدد ترافیکی و تصادفات در این شهرستان، ضرورت تخصیص این نوع آمبولانس ها به بخش میمه را دو چندان کرده است .

وی افزود : از امروز (11 اسفند) این دو دستگاه آمبولانس Mobile I.C.U در مرکز فوریتهای 115 میمه واقع در سه راهی موته-گلپایگان و مرکز وزوان به کار گرفته خواهند شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار