سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت : قرارداد جدید با مجیدجلالی و بازیکنان تمدید می شود اما تمدید در حیطه وظایفم نیست و شخص شیعی مدیر عامل تیم پیکان تصمیم می گیرد.

طهماسبی : تمدید قرارداد کادر فنی در حیطه وظایف مدیر عامل پیکان استمحمد رضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ; درباره تمدید کردن قرارداد مسئولان باشگاه پیکان با مجید جلالی و تنی چند از بازیکنان اظهار کرد: باید گفت که قرارداد جدید با مجیدجلالی و بازیکنان تمدید می شود اما تمدید در حیطه وظایفم نیست و شخص شیعی مدیر عامل تیم پیکان تصمیم می گیرد.

وی در ادامه افزود: البته تا پایان دیدارها زمان زیادی باقی است و در حال حاضر به دنبال تثبیت جایگاه در جدول رقابت های لیگ شانزدهم هستیم.

طهماسبی در باره دیدار تیم فوتبال پیکان برابر صنعت نفت تصریح کرد : بدون شک تیم فوتبال صنعت نفت از تیم های خوب فوتبال کشورمان و لیگ شانزدهم است و باید گفت که دیدارهای پایانی مانده به اواخر لیگ حساسیت ویژه ای داشته و کسب برد کار دشواری است .

سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به حضور نیافتن هواداران صنعت نفت در دیدار روز جمعه برابر پیکان عنوان کرد: هواداران فهیم صنعت نفت در ایران از پرشور ترین هواداران هستند و صد حیف از این که دیدار ما با این تیم ابادانی به دلیل محرومیت  بدون تماشاگربرگزار می شود .

وی در پایان یاد آور شد : حضور هواداران فهیم و پرشور ابادانی به بازی جذابیت ویژه ای می بخشد اما امیدوارم شاهد بازی تماشاگر پسندی از هر 2 تیم باشیم .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار