فعالیت بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور/ واریز 600 میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی

مشاور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: مبلغ 600 میلیارد تومان بوسیله صندوق توسعه ملی به این صندوق واریز شده است.

فعالیت بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور/ واریز 600 میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی
حاج مومنی مشاور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی درگفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به خدمات ارائه شده  به شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای ارتقای کیفیت سطح علم و فناوری کشور تسهیلات خوبی به شرکت دانش بنیان نوپا ارائه می‌دهد و حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی از آنها به عمل می‌آورد. 
 
وی بیان کرد: بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان طراحی‌شان به تایید تصویب این صندوق رسیده و از خدمات و تسهیلات خوبی استفاده می‌کنند. 
 
حاج مومنی ادامه داد: در صندوق نوآوری و شکوفایی شرکتهای دانش بنیان به سه دسته نوپا، تولیدی و صنعتی مشمول خدمات و تسهیلات می‌شوند و خوشبختانه این صندوق در سال 95 تمامی تمهیداتی را که نسبت به شرکتهای دانش بنیان را داشته به طور کامل اجرا کرده است. 
 
وی عنوان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی در طول چند سال گذشته بهترین تسهیلات را به شرکتهای نوپا و استارت آپهای دانشگاهی ارائه کرده و این مساله به خاطر برنامه ریزی های خوب دولت تدبیر امید است. 
 
حاج مومنی تاکید کرد: صندوق توسعه ملی که رقم 600 میلیارد تومانی که اعتبار این صندوق با هزار و 400 میلیارد تومان است و بر طبق قرار تا پایان سال 95 یک رقم 600 میلیاردی تومانی دیگر نیز واریز می‌شود. 
 
وی گفت: به طور کلی اعتبار این صندوق حدود هزار و 400 میلیارد تومان است که فاصله زیادی تا مبلغ 3 هزار میلیارد تومانی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار