سایت عاجل عربستان سعودی مدعی شد مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن به خاطر درج شعار مذهبی روی پیراهنش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛شادی پس از گل مهدی رجب زاده پس از گلزنی مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا  - که بر روی پیراهن خود نام حضرت زهرا(س) را درج کرده بود- به مذاق وهابیون حاشیه خلیج فارس خوش نیامده و آنها سعی دارند کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کنند این بازیکن را جریمه کند.

در همین رابطه سایت عاجل عربستان ادعا کرده است: انتظار می‌رود و قویا اعتقاد بر این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی رجب‌زاده، بازیکن تیم ذوب‌آهن ایران را به خاطر نوع خوشحالی اش پس از گلزنی برابر الاهلی عربستان که مغایر با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا بود، جریمه کند.

در ادامه این خبر آمده است: دوربین‌ها نشان می‌دهند که مهدی رجب‌زاده  در شادی پس از گلش به تیم الاهلی عربستان پیراهن خود را بالا کشید و در پیراهن زیرین او نوشته بود: فاطمه عزت عالم است.

سایت عاجل در پایان نوشته است: فدراسیون جهانی فوتبال هرگونه شعار مذهبی و سیاسی در ورزشگاه‌ها را ممنوع کرده است و مایل است هر کسی را که این قانون را نادیده بگیرد، مجازات کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار