پل غیر همسطح ورودی نکا با هزینه 8 ملیارد تومان امروز بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری جعفر احمدی فرماندار نکا گفت: طول پل روگذر ضلع غربی نکا ۶۰۰ متر و عرض آن ۱۱/۸۰ متر و پل دارای دو دهنه ۲۴ و ۴۴ متر می باشد که در این پل مسیر مستقیم ساری به شهر نکا و بهشهر به ساری مهیا شده و همچنین چند دور برگردان مسیرهای: ساری به ساری، نکا به نکا و بهشهر به نکا طراحی شده است.

وی افزود: عمده عملیات عمرانی این پل به اتمام رسیده و این روزها کارگران زحمتکش درحال زیباسازی، نصب علائم واحداث فضای سبز و گلکاری در اطراف آن که با همت شهرداری در حال انجام است.

فرماندار نکا با بیان اینکه بخش عمده کارهای ساخت پل ورودی در دولت تدبیر و امید انجام شد گفت: پیمانکار این طرح بدلیل نداشتن منابع مالی و طلب زیاد از دولت در سالهای گذشته فعالیتش را متوقف کرده بود با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و ترابری بخش عمده ای از طلب پیمانکار پرداخت شد.

وی افزود: از اردیبهشت سال ۹۵ با بسته شدن راه مستقیم ورود به شهر از سمت ساری و حساس کردن موضوع از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی و استانداری مازندران این پروژه تکمیل شده است.

همچنین بهره برداری پل کمربندی غربی شهر نکا و نهال کاری در ورودی غار هوتو شهرستان بهشهر  از  برنامه های سفر 2 روزه معاون رئیس جمهوری به مازندران است .


انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.