سرپرست فرمانداری شادگان بر ضرورت تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی در دست احداث این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛احمد جعفری نسب در اولین بازدید میدانی از پروژه های شهرستان به منظور بررسی روند عملیات احداث  استخر سرپوشیده مجموعه شهدای پتروشیمی و مجموعه ورزشی شهدای توپچی شهرستان بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت پروژه ها و موانع و مشکلات موجود قرار گرفتند.

وی گفت: مجموعه ورزشی شهدای توپچی شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت و همچنین استخر سرپوشیده مجموعه شهدای پتروشیمی با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان  از محل از اعتبارات وزارت نفت و باپیگری های مجدانه نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  از حالت رکورد در آمده و در حال احداث و تکمیل هستند.

سرپرست فرمانداری شادگان در خصوص اتمام پروژه های دردست احداث استخر سرپوشیده مجموعه شهدای پتروشیمی و مجموعه ورزشی شهدای توپچی شهرستان عنوان کرد: این پروژه ها طی تابستان ۹۶ به بهره برداری خواهند رسید.

استخر سرپوشیده مجموعه شهدای پتروشیمی در جاده کمربندی و مجموعه ورزشی شهدای توپچی در روستای توبچی از توابع بخش مرکزی  واقع شده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.