به
گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسد اله رازانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به بازدیدش از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: در این بازدید مشخص شد فرآیند ارائه خدمت به سرمایه گذاران خیلی طولانی است.
وی با بیان اینکه فراهم ساختن بسترهای لازم برای تسهیل در خدمات رسانی به سرمایه گذاران از مهمترین و اولویت ترین کارها در استان است، گفت: متاسفانه در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان این نوع فعالیت دیده نمی شود و ارائه خدمات به سرمایه گذاران در این مرکز بسیار طولانی و زمانبر است.
رئیس شورای اداری استان در ادامه به فضای کسب و کار در کشور و استان اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات جدید انجام شده رتبه فضای کسب و کار در کشور 20 رتبه ارتقاء یافته، اما هنوز تا فضای مطلوب فاصله داریم و از سوی دیگر با توجه به جایگاه استان در فضای کسب و کار کشور یکی از مراکزی که می تواند به این فضا کمک کند، مرکز خدمات سرمایه گذاری با ارائه خدمت در کوتاهترین زمان ممکن است.
رازانی تصریح کرد: ما همواره پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داده ایم، اما با نوع فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری و عملکرد بعضی از ادارات این مهم نه تنها اتفاق نمی افتد، بلکه یک مسیر پر پیچ و خم برای سرمایه گذاران ترسیم می شود.
رازانی تاکید کرد: از این پس برای جذب سرمایه گذاری در استان یک ضرب الاجل برای ادارات در نظر گرفته خواهد شد و هر اداره ای موظف است که در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم را به درخواست فرد سرمایه گذار ارائه نماید.
وی از تمامی مدیران حاضر در جلسه خواست که به این مهم پایبند و متعهد باشند که ظرف مدت 20 روز هر گونه کار و خدمت به فرد سرمایه گذار را انجام دهند.
انتهای پیام/ز