اهواز؛

نجات جوان از مرگ حتمی در رودخانه دز

فرمانده عملیات نجات سازمان آتش نشانی دزفول از نجات جان 1 جوان 23 ساله اهل آبادان از مرگ حتمی در رودخانه دز این شهرستان خبر داد.

نجات جوان از مرگ حتمی در رودخانه دزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهدی ملائکه زاده، فرمانده عملیات نجات سازمان آتش نشانی دزفول بیان داشت: ساعت 17 امروز جمعه در تماسی از سوی پایگاه امداد و نجات هلال احمر مستقر در مجموعه تفریحی علی کله خبر گرفتار شدن جوانی هنگام شنا در رودخانه اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ملائکه زاده تصریح کرد: این جوان آبادانی که به همراه خانواده برای تفریح به مجموعه تفریحی علی کله دزفول سفر کرده بود هنگام شنا در رودخانه دچار گرفتگی عضلات شده و به سختی خود را به ساحل مقابل رسانده و توان بازگشت و شنا را نداشت.

حسین بهاری، امدادگر ایستگاه ساحلی اذعان داشت: پس از مراجعه خانواده این جوان و گزارش حادثه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک شد که بلافاصله ناجیان سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده و فرد مورد نظر را به وسیله قایق نجات دادند.

بوستان ها و ساحل رودخانه دز به ویژه تفریحگاه علی کله در دزفول در ایام تعطیل میزبان مسافران و خانواده ها می باشند.

شنا در رودخانه دز در فصل زمستان به دلیل سردی هوا اقدامی حادثه ساز می باشد که خانواده ها به ویژه جوانان باید به آن توجه کنند.

این نخستین حادثه در رودخانه دز در چند ماه اخیر می باشد که با اقدام ناجیان سازمان آتش نشانی دزفول به خیر گذشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.