صابر خسروی در مسابقات اتومبیلرانی آفرود ایران به قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مرحله ششم و مرحله پایانی مسابقات دو دیفرانسیل آفرود قهرمانی کشور درسال 1395 روز جمعه به میزبانی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران در شهرستان ساحلی بابلسر برگزار شد.

همچنین در این دوره از مسابقات 115 راننده زن و مرد از 17 استان کشور در مسابفت 2100 متری و ناهموار وماسه ای مرحله ششم که در پارکینگ نهم بلوار ساحلی بابلسر با هم رقابت کردند.

خسروی درحالی، عنوان مرد سال آفرود ایران را از آن خود کرد، که در مرحله ششم ناکامی بزرگ لقب گرفت و با احتساب مقام قهرمانی در 5 مرحله گذشته و مجموع شش مرحله، قهرمانی این مسابقات را درسال جاری از آن خود کرد.

در کلاس بانوان این مسابقات که هفت شرکت کننده داشت، بهناز السادات موسوی از کرمان با ثبت بهترین زمان به مقام نخست دست یافت و فاطمه چیت ساز و زاهده اسکندرلو هر دو از البرز به ترتیب دوم وسوم شدند.

درکلاس یک مردان حسین بیات از زنجان قهرمان شد و علی عاکف از خراسان و تقی علی بخشی از قزوین در رده های دوم وسوم ایستادند.

درکلاس دوم، مقام قهرمانی به محمد نصیربخش راننده زاهدانی رسید و مسعود نصیری ازمازندران و قاسم وکیلی از قزوین در رده های بعدی قرار گرفتند.

در کلاس سوم این مسابقات، حسین بلوچیان از تهران بهترین زمان این بخش را به خود اختصاص داد و قهرمان شد و علیرضا رهبر از تهران و مهران سلطانی از قم دوم و سوم شدند.

در کلاس چهارم مسابقات آفرود کشور، بابک فقیه نصیر راننده تهرانی به مقام نخست دست یاقت و زکریا بهرام میرزایی از کرمانشاه و رسول کیانی از اصفهان عنوان های دوم وسوم رااز آن خود کردند.

به نفرات برترهر بخش زنان ومردان حکم و جام قهرمانی وبه نفر نخست مجموع شش مرحله مسابقات امسال دو دیفرانسیل آفرود قهرمانی آفرود کشور 100میلیون ریال از سوی فدراسیون اتومبیلرانی و موتوسواری اهداء شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.