دو بازیکن جوان شیاطین سرخ القاب جالبی را برای هم تیمی های خود انتخاب کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکوس رشفورد و جسی لینگارد دو بازیکن جوان و آینده‌دار منچستریونایتد در یک جلسه پرسش و پاسخی در حساب کاربری «فیسبوک» باشگاه منچستریونایتد، شرکت کردند و به پرسش‌های هواداران پاسخ دادند.

در این پرسش و پاسخ از این دو بازیکنی پرسیده شد که چه القابی را برای هم‌تیمی‌های خود انتخاب می‌کنند که لینگارد در توصیف زلاتان ابراهیموویچ به او لقب «خدای فوتبال» را داد و رشفورد نیز برای هم‌تیمی سوئدی اش لقب «درنده» را انتخاب کرد. مارکوس در توضیح انتخاب این لقب برای ایبرا گفت که رویکرد و رفتار او فوق‌العاده است.

این دو بازیکن به طور مشترک وین رونی را «اسطوره» نامیدند. رشفورد 19 ساله از داوید دخه‌آ با لقب «چسبنده» یاد کرد. لینگارد لقب «صدا» را برای کریس اسمالینگ برگزید و دلیل این انتخابش را این طور اعلام کرد که او همیشه در حال صحبت کردن است.

پل پوگبا هم از جانب این دو هم‌تیمی خود لقب هشت‌پا را به خود اختصاص داد. دلیل این انتخاب هم دست و پاهای بلند او عنوان شد. لینگارد به خوان ماتا لقب «پای چپ جادویی» را داد. اریک بایلی، مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ هم از سوی دو هم‌تیمی خود لقب «جنگجو» را به خود گرفت.
 
منبع: تسنیم
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.