سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین از شناسایی چهار توزیع کننده اصلی مرغ زنده در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛صیاد غلامی گفت: در راستای برخورد با فروش مرغ زنده در سطح شهرستان، در مرحله اول با انجام تحقیقات در مورد عوامل عمده و اصلی توزیع مرغ زنده به این نتیجه رسیدیم که کلیه مراکز عرضه غیرمجاز مرغ زنده در شهرستان هرسین از چهار انبار عمده مرغ زنده در این شهرستان اقدام به خرید می‌کنند.

وی افزود: بر اساس این تحقیقات مشخص شد که این چهار نفر که عوامل اصلی توزیع مرغ زنده در بین مراکز عرضه غیرمجاز مرغ زنده هستند، از طریق مرغداری‌ها داخل و خارج از شهرستان اقدام به تهیه و سپس توزیع مرغ زنده بین مغازه‌های سطح شهرستان هرسین می‌کنند.

 سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین با اشاره به برگزاری جلسه توجیحی و دادن مهلت 72 ساعته به این چهار نفر، خاطرنشان کرد: با اتمام مهلت داده شده به این افراد و از آنجایی که آنها همچنان کار خود را ادامه می‌دادند، با اخذ دستور قضایی اماکن مربوط به دو نفر از این افراد پلمب شد و برای اجرای حکم دو نفر دیگر نیز منتظر رای دادستانی هستیم.

به گفته رییس شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین، هر یک از این توزیع کننده‌های اصلی در سطح شهرستان هرسین نیز چندین مرکز عرضه مرغ زنده دارند که پلمب شده و یا پس از اخذ مجوز قضایی پلمب می‌شود.

غلامی با اشاره به نظارت‌های مستمر کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان هرسین، یادآور شد: شهروندان می‌توانند موارد تخلف، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق سامانه تلفنی
۱۵۱۲ و همچنین سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان در میان بگذارند.

 
انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.