سرمربی جوان استقلال در صورت کسب پیروزی برابر سیاه جامگان به رکورد مرحوم پورحیدری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز عصر برابر سیاه جامگان مشهد قرار می گیرد و این تیم در صورت کسب پیروزی برابر مشکی پوشان مشهدی رکورد 6 برد متوالی را از خود بر جای خواهد گذاشت.

شاگردان منصوریان پس از شکست برابر استقلال خوزستان در دیدار برابر نفت آبادان، پیکان، ماشین سازی، پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر به پیروزی رسیدند و در صورتی که استقلالی ها بتوانند سیاه جامگان را در دیدار امروز شکست دهند، ششمین برد متوالی خود را به دست خواهند آورد.

تیم استقلال پیش از این در لیگ اول با هدایت مرحوم منصور پورحیدری موفق شده بود در دیدار با تیم های فولاد، سپاهان، ابومسلم، پیکان، ملوان و برق شیراز 6 برد متوالی کسب کند و اگر استقلال منصوریان نیز بتواند سیاه جامگان را شکست دهد، با رکورد مرحوم پورحیدری برابری خواهد کرد و منصوریان می تواند با برد امروز به رکورد منصور پورحیدری با 6 برد متوالی برسد.

در هر صورت باید منتظر ماند و دید سرمربی جوان استقلال در صورت کسب پیروزی در دیدار امروز می تواند به رکورد مرحوم پورحیدری برسد یا خیر.

دیدار استقلال و سیاه‌جامگان ساعت ۱۷:۲۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار