خبرهای پلیس فارس در روز شنبه 14 اسفندماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان رستم گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان اقدام به كنترل و بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی كردند .


وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند پنج دستگاه خودرو سواری و كامیون حامل كالای قاچاق را شناسایی و متوقف كنند.

وی تصریح كرد: در بازرسی از این خودروها تعداد 185دستگاه پمپ آب، تعداد 1500 عدد انواع نوشیدنی و نوشابه های انرژی زا، 5840 كیلوگرم برنج ، 3646 عدد انواع خوراكی، 400 كیلوگرم هیزم،50 كیلوگرم چای و 165 عددلامپ خارجی و بدون مجوز قانونی و گمركی کشف شد .

سرهنگ اسلامی با اشاره به دستگیری 5 قاچاقچی كالا در این رابطه و معرفی آنها به مراجع قضائی، گفت: ارزش این محموله های كشف شده، یك میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری 23 خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری 23 خرده فروش مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و همچنین مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور كار این فرماندهی قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران با هماهنگی مقام قضائی از چند باب منزل مسکونی بازرسی به عمل آوردند كه در نتیجه آن مقادیری مواد مخدر شامل 883 گرم تریاک، 2کیلو و700 گرم تفاله تریاک، 440 گرم سوخته تریاک، 55 گرم شیره تریاک، 22 گرم هروئین، 6 عدد وافور ،4 عدد ترازو گشف و سه دستگاه موتور سیکلت و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ القاصی مهر اظهار کرد: 23 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سارقان با 52 فقره سرقت به آخر خط رسیدند

فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری سه سارق درون خودرو و كشف 52 فقره سرقت از وی خبر داد.
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: مأموران كلانتری شهرستان شیراز از طریق گشت زنی در حوزه استحفاظی سه نفر را كه درحال سرقت درون خودرو بودند دستگیر كردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این سارقان به 52 فقره سرقت درون خودرو در سال جاری در سطح شهرستان شیراز اقرار كردند كه صحنه های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.