رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول و کارشناس واحد بهداشت این شهرستان از کشتارگاه های طیور این شهرستان به طور سرزده و شبانه بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر محسن ورجاوند اظهار داشت: این بازدید های شبانه در ادامه بازرسی های مستمر کارشناسان این اداره از کشتارگاه های طیور شهرستان و با هدف برطرف شدن نواقص و ارتقای کیفیت بهداشتی تولید مرغ کشتار روز و منجمد و کشتار انواع ماکیان انجام شد.

وی ضمن حضور در بخش های مختلف این کشتارگاه ها از جمله فرآوری پای مرغ و ... نکات بهداشتی مدنظر و توصیه های لازم را به مدیران و ناظر بهداشتی این واحد ها یادآور شد و خاطر نشان کرد: تضمین سلامت جامعه در گرو نظارت های دقیق بهداشتی است.

ورجاوند افزود: رعایت کلیه ضوابط و دستورالعمل های دامپزشکی در حفظ سلامت و امنیت غذایی جامعه و پیشگیری از بروز شیوع بیماری های مشترک موثر است و تلاش برای تضمین سلامت  اهمیت بسزایی دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول در ادامه بازید از کشتارگاه ،نحوه ورود مرغ زنده با توجه به صدور گواهی های حمل بهداشتی تا بسته بندی مرغ و نحوه حمل و نقل بهداشتی آن را مورد ارزیابی قرار داد .

در این بازدید رئیس اداره دامپزشکی دزفول با توجه به لزوم انجام پیشگیری از بروز و شیوع بسیاری از بیماریهای طیور و نقش کشتارگاههای طیور در این رابطه و رعایت بهداشت کامل در آن ها بر لزوم انجام هر چه بهتر امور محوله به مسئول فنی و بهداشتی واحد تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.