استاندار بوشهر ببا اشاره به برخورد با شهرداری های متخلف از حرکت شهرداری‌های استان بوشهر به سمت اجرای پروژه‌های گردشگری با نگاه به درآمدزایی و ایجاد اشتغال خبر داد.

با شهرداری های متخلف برخورد می شودایجاد درآمدمصطفی سالاری پیش از ظهر شنبه در گردهمایی مشترک شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری در استان بوشهر صورت گرفته است و سال آینده نیز توجه خاصی به توسعه شهرها خواهیم داشت.

وی با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، بیان کرد: هر ساله شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در شهرهای استان هستیم و شهرداری‌ها باید تلاش ویژه‌ای برای آماده‌سازی شهرها داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار توجه شهرداری‌ها به فرصت‌های درآمدزایی در حوزه گردشگری شد و ادامه داد: استان بوشهر ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و شهرداری‌ها باید با نگاه ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای توسعه گردشگری تلاش کنند.

وی از ایجاد اشتغال ۵۱۵ نفر در دهکده گردشگری بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان برای بخش گردشگری با هدف ایجاد درآمد اختصاص می‌دهیم.

سالاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها حتی به صورت غیر مستقیم هم در انتخابات دخالت نکنند و حق حمایت و یا فعالیت علیه هیچ کسی را ندارند.

وی از استمرار برگزاری نشست‌های هم اندیشی شهرهای استان بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: شهرداری‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید در راستای اجرای مصوبات این نشست‌ها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

استاندار بوشهر ادامه داد: برخورد قاطعی با تخلفات در شهرداری‌ها خواهیم داشت و از حق مردم کوتاه نمی‌آییم و در این راه مسامحه نخواهیم کرد و از حق مردم نمی‌گذریم.

انتهای پیام  /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.