سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: 27 شبکه توزیع میوه در استان کرمان برای ایام نوروز پیش بینی شده است.

 
27 شبکه توزیع میوه ایام نوروز در استان کرمان
  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی حسینی نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان گفت: 27 شبکه توزیع میوه در استان کرمان برای ایام نوروز پیش بینی شده و حدود یک هزار و 800 تن پرتقال و یک هزار و 500 تن سیب درختی برای مصارف ایام نوروز در کرمان خریداری شده است.

وی افزود: شبکه‌های توزیع را در مکان‌هایی احداث می کنیم که مردم استان کرمان و مهمان ها به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. 

وی تصریح کرد: طرح نظارتی پایش بازار در کرمان آغاز شده است و تا 31 فروردین ماه 96 ادامه خواهد داشت تا از تخلفات احتمالی در این ایام جلوگیری شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: بحث فرهنگسازی در زمینه مطالبه‌گری توسط شهروندان و گردشگران نوروزی در کمیته تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان دنبال شده است.

وی تاکید کرد: اگر مردم تخلف و اجحافی در قیمت ها مشاهده کردند با مرکز 124 تماس حاصل نموده تا بازرسان سازمان رسیدگی کنند.

شهردار کرمان نیز در این نشست گفت: سعی می کنیم تا پایان سال جاری پروژه‌های نیمه تمام شهری را به نتیجه برسانیم و در این راستا مسیر خیابان بهمنیار به میدان آزادی به زودی بازگشایی می‌شود.

علی بابایی افزود: تابلوهای 2 زبانه در سطح شهر کرمان برای معرفی اماکن تاریخی در پایان سال نصب می شود و 15 ایستگاه اطلاع‌رسانی با عنوان از من بپرس در ایام نوروز در سطح شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: برای معرفی نقاط گردشگری شهر کرمان هر ساله تورهای گردشگری کرمان گردی اجرا شده که با استقبال خوبی مواجه شده است و در نوروز 96 نیز روزانه پنج دستگاه اتوبوس جهت کرمان گردی در نظر گرفته ایم.

شهردار کرمان بیان کرد: 50 هزار نقشه راهنمای گردشگری کرمان در ایام نوروز تهیه شده است و یک هزار و 500 متر از فضای تبلیغاتی شهر کرمان را برای تبلیغات نوروزی اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: 50 راهنمای گردشگری در قالب تورهای کرمان گردون و ایستگاه از من بپرس در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: 27 کمپ سلامت نوروزی با همکاری شهرداری‌ها در ایام نوروز 96 در ورودی شهرهای استان کرمان فعال می‌شود.

سید محمد صابری افزود: همچنین 40 پایگاه اورژانس شهری و 98 پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان کرمان فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: 300 مرکز بهداشتی و یک هزار و 800 خانه بهداشت در استان کرمان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: در چهارشنبه سوری سال گذشته با توجه به همکاری دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم، حادثه ای منجر به نقض عضو و فوت در استان کرمان نداشته ایم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار