ساری؛

تاکید بر مشارکت مردمی برای حفظ امنیت اجتماعی در ایام نوروز

مهمترین انتظار پلیس از مردم همکاری و مشارکت آنان در ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام نوروز است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: 41 میلیون شب اقامت 11 ماه امسال در استان به ثبت رسید که این آمار نشان دهنده حجم حضور مسافران و گردشگران در این استان است .

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در استان و این که امکانات ایجاد شده در استان تنها پاسخگوی نیاز مردم این استان است،افزود : با توجه به حجم حضور مسافران در استان در ایام مختلف سال و حجم گسترده مسافرت ها به این استان ،موضوع ترافیک در استان یک موضوع ملی است .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : هرچند ارائه خدمت به مردم توسط دستگاه های خدمات رسان به صورت چند وجهی صورت می گیرد اما لازم است دستگاه های خدمات رسان با تعامل یکدیگر و ایجاد هماهنگی های منسجم و هدفمند به انجام ماموریت های خود بپردازند .

سردار میرفیضی افزود : از مهمترین افتخارات پلیس ارائه خدمات مضاعف و متنوع بی منت به مردم و مسافران نوروزی در این استان است و در این ارتباط از تمام ظرفیت های سازمانی استفاده خواهد شد .

وی با اشاره به رویکرد پلیس بر جامعه محوری و رعایت حقوق شهروندی عامه مردم ، گفت : اولویت اصلی پلیس در انجام ماموریت ها توجه به حقوق شهروندی برای همه مردم و مسافران این استان است.

وی افزود: نگاه نیروی انتظامی به ماموریت ها نگاه قانونگرایانه و حرفه ای است و نیروی انتظامی خود را مدافع و نماینده مردم در حفظ حقوق شهروندی آنان می داند .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم از نیروی انتظامی در ایام نوروز امنیت و آرامش اجتماعی ، برخورداری از ترافیک روان ، قانون‌گرایی و برقراری نظم و انضباط اجتماعی است، گفت: انتظار پلیس از مردم همکاری و مشارکت آنان در ارتقاء امنیت اجتماعی در این ایام است .

انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار