به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهداف طرح تفصیلی از جمله ارتقا و توسعه عدالت اجتماعی در تبلیغات محیطی، تبلیغات محیطی پایدار و هویت بخش همسو با شهری زیارتی-سیاحتی، سرزنده و جذاب، توسعه تبلیغات محیط شهری پایدار، فناورانه و هوشمند و ساماندهی و سازماندهی تبلیغات محیط شهری مانا و اقتصادی و افق طرح تا سال 1405، وضعیت تابلوهای ساماندهی شده و ابزارهای تبلیغاتی با پراکنش مناسب در سطح شهر صورت خواهد گرفت.
احمد محبی با اشاره به سهم 43 درصدی سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از تابلوهای تبلیغات محیط شهری افزود: مساحت کل تابلوهای تبلیغات محیط شهری مشهد 35 هزار متر مربع است که در مرحله اول ساماندهی تابلوهای تحت نظارت سازمان میادین میوه و ترهبار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با مساحتی بالغ بر 14 هزار مترمربع از این تابلوها را در دستور کار سازمان قرار دادهایم.
او خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگسازی در شهر مشهد از تابلوهای تبیلغاتی در اختیار سازمان، 62 بیلبورد و تابلو مستقر بر عرشه پل عابر پیاده جهت اکرانهای فرهنگی به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد واگذار شده که از ابتدای امسال تاکنون اکرانهای فرهنگی نسبت به مدت مشابه پارسال 62 درصد رشد داشته است.
مطابق ضوابط و مقررات طرح تفصیلی تبلیغات شهری، ساماندهی تابلوهای تبلیغات محیطی در 5 محور میدان شریعتی تا میدان آزادی، میدان آزادی تا بزرگراه خاتم، حرم مطهر رضوی تا پایانه مسافربری امام رضا(ع)، میدان جانباز تا بلوار آموزگار و بلوار فکوری انجام خواهد شد.
انتهای پیام// ف ح