تیم فوتبال منچستریونایتد در یک بازی سخت و پر از حاشیه در اولدترافورد برابر بورنموث متوقف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس امروز از ساعت 16 با دیدار منچستریونایتد و بورنموث آغاز شد. این مسابقه که در حضور 75 هزار تماشاگر ورزضگاه اولدترافورد برگزار شد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
 
 در این بازی نخست مارکوس روخو در دقیقه 23 با تأثیرگذاری روی شوت آنتونیو والنسیا گل اول را به سود منچستریونایتد به ثمر رساند. در دقیقه 40 جوشوا کینگ بعد از آنکه فیل جونز، مدافع شیاطین سرخ مرتکب خطای پنالتی شد، کار را به تساوی کشاند.
 
منچستریونایتد 1 - بورنموث 1/تقسیم امتیازات در شب درگیری مداوم ابراهیموویچ و مینگز

در دقیقه 72 داور دومین پنالتی بازی را این بار به سود میزبان منچستری اعلام کرد اما ایبرا همچون دو موقعیت مسلم گلزنی قبلی‌اش این فرصت را هم از دست داد تا ناکامی‌هایش در روز کم فروغی که داشت تکمیل شود.
 
این مسابقه حاشیه های زیادی هم داشت و زلاتان و مینگز بارها در طول مسابقه با هم درگیر شدند.ماجرا تازه از دقیقه 37 شد؛ جایی که تایرون مینگز مدافع بورنموث روی یک پرتاب اوت در میانه زمین مانع از حرکت ایبرا شد و در مقابل این مهاجم سوئدی او را به زمین کوبید اما داور از این صحنه گذشت . ماجرا ادامه داشت و در وقتهای تلف شده نیمه نخست مینگز روی یک صحنه که زلاتان روی زمین افتاده بود با پا روی صورت او فرود آمد.
 
منچستریونایتد 1 - بورنموث 1/تقسیم امتیازات در شب درگیری مداوم ابراهیموویچ و مینگز 
 
تنها یک دقیقه دیگر زمان لازم بود تا ابراهیموویچ برای زدن ضربه سر در محوطه جریمه حریف بلند شود و با این ضربه آرنج پاسخ مینگز را بدهد. اعتراضات بورنموثی ها نه تنها فایده ای نداشت بلکه منجر به اخراج بازیکن خودشان شد تا همه منتظر آرای اتحادیه فوتبال انگلیس پس از این بازی بمانند.
 
 منچستریونایتد 1 - بورنموث 1/تقسیم امتیازات در شب درگیری مداوم ابراهیموویچ و مینگز

در نهایت این مسابقه یک بر یک تمام شد. شیاطین سرخ با این تساوی 49 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لیورپول (17 به 22) در رده ششم باقی ماند. بورنموث هم به رده چهاردهم صعود کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار