دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در برخورد با مجرمان فضای مجازی مانند جرایم خشن هیچگونه ترحمی نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی طالبی با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده با پلیس فتا برخوردهای قاطعی با برهم زنندگان اذهان عمومی در فضاهای مجازی خواهد شد، افزود: با توهین کنندگان به اشخاص حقیقی و حقوقی در فضاهای مجازی برخورد می شود.

وی خطاب به کسانی که روش تخریب و تهمت را برای کوبیدن افراد حقیقی و حقوقی در پیش گرفتند، گفت: این افراد و افکار نمی توانند از آب گل آلود ماهی بگیرند چرا که مردم از سطح آگاهی بالایی برخوردار هستند.

دادستان آمل با بیان اینکه پرونده های تلگرامی شهرستان در پلیس فتای استان بررسی می شود، افزود: در مبارزه با مجرمان فضای مجازی مانند جرایم خشن هیچگونه ترحمی صورت نمی گیرد.

طالبی گفت: برای جلوگیری از گسترش مطالب کذب باید افراد همواره به صحت و سقم اخبار دریافتی توجه کنند و منبع خبر را بررسی کنند و تا زمانی که اطمینان حاصل نکردند آن خبر را باور نکرده و اقدام به گسترش آن نکنند.

وی تاکید کرد: افرادی که اقدام به پخش مطالب کذب و دروغین در سطح جامعه می کنند باید آگاه باشند که قانونگذار این حق را برای مراجع ذی صلاح محفوظ می داند که طبق ماده هجده قانون جرایم رایانه ای با آن ها برخورد کرده و آنها را به مجازات کیفرشان برساند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل افزود: مدیر کانال تلگرامی که به یکی از مقامات شهرستانی توهین کرد بزودی به دادسرا احضار خواهد شد و رویکرد ما برخورد جدی با توهین و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.