رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از درخشش کشتی گیران کرمانشاهی عضو تیم پدافند رعد هوایی در مسابقات بین المللی اوکراین با کسب یک مدال طلا و یک نقره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه اظهار کرد: رضا افضلی در کشتی آزاد به مدال طلا دست یافت و شیرزاد بهشتی نیز در کشتی فرنگی صاحب مدال نقره شد.

محبی خاطرنشان نمود: افضلی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل الکسی سچرباک از اوکراین قرار گرفت و با پیروزی 10 بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی افزود: رضا افضلی در این مرحله با الکس درینگر از آمریکا مسابقه داد و توانست در دیداری تماشایی و مهیج با حساب 7 بر 5 پیروز و روانه دیدار فینال شود.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: افضلی در دیدار فینال مقابل کشتی گیری از کشور بلاروس قرار گرفت و در دیداری یک طرفه با نتیجه 8 بر صفر صاحب برتری شد و مدال طلا را به گردن آویخت.

محبی همچنین به مسابقات شیرزاد بهشتی در وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی اشاره و اظهار داشت: وی در دور اول به مصاف حریفی از کشور بلاروس رفت و با پیروزی 3 بر صفر راهی دور دوم شد.

وی خاطرنشان کرد: بهشتی در این مرحله با پیروزی 5 بر صفر مقابل کشتی گیر اوکراینی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد و با پیروزی 4 بر 1 مقابل حریفی دیگر از اوکراین روانه دیدار فینال شد

. رئیس هیات کشتی کرمانشاه گفت: در دیدار فینال بهشتی با کشتی گیری از اوکراین میزبان دیدار کرد اما در پایان با قبول شکست 4 بر 1 به مدال نقره بسنده کرد.

محبی در پایان اظهار کرد: حامد رشیدی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقات بین المللی اوکراین است که امروز و در وزن 70 کیلوگرم رقابت های خود را برگزار می کند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.