معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: در 2 سال گذشته هفت مرکز رشد در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اقبال عباسی در اختتامیه رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند هلال احمر اردبیل افزود: برگزاری چهار استارت آپ ویکند در سال جاری بیانگر اهمیت دادن مسوولان استانی به ایده های کارآفرینی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولتمردان حمایت از ایده ها در حوزه کسب و کار است، اظهار کرد: اگر این ایده ها توسط جوانان متفکر و قابلیت اشتغالزایی داشته باشد قطعا حمایت های لازم انجام خواهد شد.

عباسی گفت: استان اردبیل تا سال 92 پارک علم و فناوری نداشت و در این زمینه آخرین استانی بودیم که با دستور استاندار و پیگیری هایی که انجام دادیم پارک علم و فناوری را در استان راه اندازی کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری به نوعی منطقه آزاد علمی محسوب می شود، افزود: صاحبان فکر و اندیشه و ایده، طرح های خود را در این پارک ها ارائه می دهند و دولت هم تسهیلات و حمایت های ویژه ای در این مورد انجام می دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: پهنای باند اینترنت در 2 سال اخیر پنج برابر شده ، قبل از سال 92 در روستاهای استان امکان دسترسی به اینترنت وجود نداشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.