استاندار خوزستان گفت: باید جو استان و به خصوص شهر اهواز را برای برگزاری این مسابقات آماده کنیم.این رویداد ورزشی باعث شور و نشاط در شهر و به ویژه در میان قشر جوان خواهد شد.

رویداد های ورزشی عامل شورنشاط در شهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛غلامرضا شریعتی ،استاندار خوزستان اظهار کرد: در نشست هماهنگی مسابقات بین المللی وزنه برداری:همه مسئولان وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی گفت: انتظار داریم همه مسئولان وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند زیرا یک مشکل کوچک تمام زحمات مجموعه استان را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

استاندار خوزستان خطاب به شهرداری اهوازبیان داشت: باید هر چه سریع تر فضای تبلیغاتی شهر برای برگزاری این مسابقات مهیا شود ،این رقابت ها بین المللی و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان این که در طول برگزاری مسابقات باید دقت لازم صورت گیرد تا مشکلی به وجود نیاید افزود: انتظار داریم همه مسولان وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند زیرا یک مشکل کوچک تمام زحمات مجموعه استان را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

شریعتی با اشاره به این که همه کمیته ها وظایف محوله خود را با حساسیت ویژه ای دنبال کنند عنوان  داشت: امیدواریم که کارها همچنان با سرعت به جلو رود و مشکلات موجود برطرف شوند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به جنبه بین المللی بودن این مسابقات آبروی نظام و کشور در میان است لذا همه مسئولان مربوطه موظف به اجرای تعهدات خود هستند و حتی اگر دستگاه ها نتوانند اعتبار لازم را تامین کنند ،ما این موضوع را برطرف می کنیم.

استاندار خوزستان درباره تعهد شرکت فولاد خوزستان برای تامین 15 دستگاه خودرو برای حمل و نقل شرکت کنندگان خارجی مسابقات گفت: این موضوع را شخصا و هر چه سریع تر پیگیری می کنم،همچنین سازمان آب و برق باید تعهد خود برای تامین تخته و تجهیزات لازم برای این مسابقات انجام دهد.

وی با اشاره به این که برگزاری این مسابقات برای صدا و سیما یک کار تولیدی محسوب می شود، افزود: انتظار داریم که مسابقات وزنه برداری بین المللی جام فجر به صورت پخش زنده پوشش خبری داده شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.