اولین همایش کمیسیون پارلمانی کانون های وکلای دادگستری ایران در اصفهان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس کانون وکلای استان اصفهان گفت: هفته اول اسفند برای وکلا ماه امید و ارزوهاست ، امید به استقلال و حفظ شان وکلا است تا بستری مناسب برای اجرای رسالت  خود  پیدا کند .

اسداله اسلامی فارسانی ادامه داد:  شغل وکالت بنا به تصریح قانون شغل شریفی است و شرافت ذاتی آن بخاطر دفاع از حق مردم در مقام اجرای عدالت است.
اسلامی افزود: وکلا در راستای هدف انبیا  و همانند آنها در خط مقدم  عدالت گام بر می دارند، این درحالی است که وکیل دادگستری هدفی جز اجرای عدالت واحقای حق  در چارچوب قانون ندارند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای رسیدن به هدف  و اجرای عدالت باید بستر مناسب  فراهم شود چرا که  حضور وکیل صرفا حضور در دادگاه نیست و  رسالت و وظیفه وکیل دادگستری فراتر از این ها است.

اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بستر هایی که می تواند مناسب باشد استفاده از تجربیات علمی  و عملی وکلای دادگستری است گفت: همیشه حس کردیم که یک حلقه مفقوده ای وجود دارد  و باید ارتباط خوبی بین وکلا و نمایندگان مجلس بوجود بیاید و ضرورت این ارتباط همیشه حس می شود و نکته مهم این است که  ایجاد تبادل نظر و چگونگی ارتباط با نمایندگان مجلس نیاز به یک برنامه ریزی و وحدت نظر خاصی دارد که باید انجام شود.

رئیس کانون وکلای استان اصفهان افزود: امیدواریم این همایش ها ما را به هدف اصلی برساند و  ارتباط تنگاتنگی بین کمسیون های پارلمان و نمایندگان مجلس بوجود بیاورد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.