مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:با توجه به این که مسابقات با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود از نظر سیاسی برای کشور و استان بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات با حضور کشورهای مختلف برگزار می شود از نظر سیاسی برای کشور و استان بسیار مهم است.

وی با بیان این که کارهای لازم برای برگزاری این مسابقات به خوبی انجام شده است، افزود: موضوع تعمیر، طراحی و آماده سازی سالن مسابقات بر عهده نفت بوده که در حال انجام است. همچنین اسکان 130 نفر از ورزشکاران خارجی در هتل 90 اتاقه مجموعه نفت خواهد بود.

حیدری ادامه داد: آماده سازی رستوران باشگاه نفت و مجموعه آمفی تئاتر سالن امام رضا از دیگر وظایفی است که بر عهده شرکت نفت گذاشته شده و خوشبختانه همه این کارها به خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این که تهیه هدایا، کاپ ها، تندیس ها و جوایز مسابقات بر عهده شرکت ملی حفاری است که اقدامات لازم برای این کار انجام شده ، افزود: با هماهنگی شرکت نفت روزانه حدود 400 پرس نهار و شام برای ورزشکاران و کادر فنی تیم ها سلف و آماده می شود.

حیدری ادامه داد: شهرداری کار تهیه بولتن های مسابقات، زیبا سازی فضای شهر و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی را بر عهده دارد که با هماهنگی های صورت گرفته با شهردار این کارها در حال انجام است.همچنین دانشگاه علوم پزشکی تامین دو دستگاه آمبولانس و یک پزشک یار را بر عهده دارد که در این خصوص با مشکلی مواجه نیستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار