مسئول مرکز بهداشت محیط استان کرمانشاه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در کرمانشاه از یکم اسفند‌ ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا اجرایی با بیان اینکه 95 تیم نظارتی در سطح استان فعال هستند، اظهار داشت:  همزمان با ایام نوروز طرح بسیج سلامت نوروزی در استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در جهت ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود گفت: پیشگیری از بیماری‌های انتقالی از طریق آب و غذا، نظارت بر سامانه‌های آبرسانی و اماکن عمومی از اهداف اجرای این طرح در ایام نوروز است.


اجرایی با بیان اینکه در این طرح از اماکن عمومی مثل مهمانسراها، هتل‌ها، پارکها و اسکان موقت نوروزی بازدید می‌شود، افزود: بررسی و نظارت‌های لازم از سرویس‌های بهداشتی، جایگاههای سوخت، رستورانها و مراکز عرضه مواد غذایی انجام می‌شود.

وی  با معرفی سامانه 190 برای طرح شکایات مردمی از بهداشت عمومی جامعه، خاطر‌نشان کرد: همچنین همشهریان می‌توانند با شماره 38260008 معاونت بهداشتی، تماس گرفته و انتقادات و گزارشهای خود را به اطلاع مرکز بهداشت استان برسانند.
 
مسئول مرکز بهداشت محیط استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 95 تیم نظارتی در استان فعالیت دارند، افزود: تیمهای نظارتی به دو شیوه ستادی و بازرسی به صورت مستمر از هشت صبح تا 10 شب در سطح استان فعال هستند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.