بخشدار مرکزی نیک شهر از اهدای کتاب کودک توسط گروه تور کتاب ایران به دانش آموزان سه دبستان روستای کوچینک در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیک شهر با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی و نهادینه نمودن فرهنگ مطالعه در ابتدای ورود کودکان به مقطع دبستان این اقدام گروه مردم نهاد تور کتاب ایران را گامی بسیار ارزشمند در راستای توجه فرهنگی به روستاهای دور افتاده و کم توسعه کشور عنوان نمود و از این حرکت فرهنگی و مسئولان این تور و گروه مردم نهاد تقدیر کرد.
 
بلوچ زهی  با بیان اینکه تمامی کتب و امکانات جانبی کتابخانه از قبیل کامپیوتر و… توسط گروه تور کتاب ایران تهیه شده و به دانش آموزان این روستا اهداء گردیده است افزود: تمام تلاش ما این است در کنار دولت توجه سازمانهای مردم نهاد را برای توسعه فرهنگی،اجتماعی،آموزشی و… جلب نماییم و از ظرفیتی بنام ان جی او ها بهره کافی را ببریم.
 
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته اقدامات فرهنگی بسیاری از با مشارکت خیران سراسر کشور و سازمانهای مردم نهاد و گروههای مردمی در بخش مرکزی نیک شهر انجام گرفته است؛ افزود : اهدای کتاب به دانش آموزان مدارس شهری و روستایی،ترغیب خیران برای کمک به آموزش،ساخت مدارس خیرساز،ایجاد و راه اندازی کتابخانه های روستایی و… از جمله این اقدامات فرهنگ و آموزش محور بوده است.
 
بلوچ زهی گفت: امروز شور و اشتیاق کودکان این منطقه را با دریافت کتاب و راه اندازی کتابخانه مدرسه احساس نمودم و براستی هیچ اقدامی به حلاوت شاد نمودن دل کودکان محروم نیست.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار