دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور کیفرخواست برای سه تن از مسئولین آموزش و پرورش استان قزوین به اتهام «اختلاس» خبر داد.

صدور کیفر خواست برای سه نفر از مسولان آموزش و پرورش استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: نظر به اوراق و محتویات پرونده مطرح شده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای قزوین و با اعلام ختم تحقیقات پرونده اتهامی اختلاس از بیت المال و وجوه مربوط به نهضت سوادآموزی با صدور کیفرخواست به محاکم کیفری ارسال شد. 
 
دادستان قزوین افزود: شعبه چهارم بازپرسی این دادسرا با توجه به محتویات پرونده که شامل گزارش جامع و کامل اداره کل بازرسی استان ، فیش‌های واریزی که حکایت از انتقال وجوه به صورت سندسازی شده دارد، اقرار متهمین ،چک‌های صادره در وجه متهمین ،گواهی گواهان مضبوط در پرونده ، فیش واریزی متهمین به میزان مبلغ اختلاس به حساب اداره کل آموزش و پرورش و سایر مستندات موجود در پرونده است، بزه انتسابی به متهمین محرز و مسلم تشخیص داده شد.
 
وی اضافه کرد: به استناد ماده ۵ تبصره ماده ۵ (تبصره ۲ و ۳) قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری مصوب ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام و ماده ۵۴۰ قانون مجازات اسلامی قرار نهایی با صدور کیفرخواست برای نامبردگان صادر و اعلام شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
حالا تقصیر را میندازن گردن بابای مدرسه ها
آخرین اخبار