مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر تقویت فضای کارشناسی و همکاری بین بخشی در سطح معاونت ها و واحدهای تابعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛ ارسلان حسینی گفت:فضای کارشناسی در سطح همه بخش های تابعه تقویت و کارشناسان به علم و آگاهی کافی در راستای عمل به وظایف خود و انجام امورات محوله و همچنین پاسخگویی به ارباب رجوع اقدام نمایند.

وی به لزوم همکاری بین بخشی در سطح همه بخش های اداره کل نیز اشاره کرد و گفت:افزایش سطح اطلاعات و اگاهی از اقدامات دیگر واحدها و همکاری بین بخشی باید تقویت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین به ضرورت برنامه ریزی شش ماهه و یکساله کاری در سطح تمامی بخش ها اشاره کرد و گفت:داشتن برنامه می تواند در راستای عمل به وظایف و همچنین تقویت خلاقیت و تعهد و عمل به کار و برنامه بسیار راهگشا و مفید باشد.

حسینی یکی از نیازهای فوری در سطح اداره کل ورزش و جوانان استان را تقویت حوزه جوانان و حمایت همه بخش ها از این حوزه ذکر کرد و گفت:در این بخش باید با پشتیبانی قوی و همه جانبه و ایجاد هم افزایی کارهای بزرگی صورت پذیرد تا شرایط مطلوب برای فعالیت جوانان و سمن های علاقه مند ایجاد شود.

وی همچنین به اهمیت نظم و انضباط کاری در سطح اداره کل و همه شهرستان های تابعه اشاره کرد و خواستار نظارت دقیق مسئولین مربوطه در اینخصوص شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه خاطرنشان ساخت:اگر اتفاق خوبی در سطح اداره کل رخ می دهد نتیجه کار یک مجموعه است نه یک شخص و حوزه خاص.بنابراین ضرورت دارد همه بخش ها سطح تعامل و همکاری خود را تقویت نمایند و در راستای موفقیت مجموعه ورزش و جوانان اجازه ندهند هیچ کاری روی زمین بماند.

رئیس شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛همچنین به اهمیت نقش شوراهای معاونین پژوهشی،اداری،راهبردی و....در تصمیم سازی و اتخاذ تصمیمات درست نیز اشاره کرد و بر منظم برگزار شدن این شوراها و پیگیری دقیق مصوبات آنها تاکید کرد.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.