دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی به میدان خواهند رفت.

تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و افغانستان امروز با یکدیگر به رقابت میپردازند

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی به میدان  خواهند رفت.


در این دوره از مسابقات که به میزبانی کشور مالزی و در شهر تریناگو در حال برگزاری می باشد تیم ملی فوتبال ساحالی افغانستان به  مربیگری روح الله رستگار مربی افغنستانی خودو با کسب نتایجی چون 5-3 در مقابل مالزی و 7-2 در مقابل تیم قدرتمند چین شگفتی ساز این دوره از رقابت ها شناخته شده است .

 روح الله رستگار سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در گفتگویی که صبح امروز با رسانه های افغانستانی داشت اذعان کرد :در حال حاضر بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان ازآمادگی روحی و جسمانی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : تیم ملی فوتال احلی ایران یکی از تیم های قدرتمند آسیا می باشد اما ینده دیگر اعضای تبم ملی افغانستان  تمام تلاشمان را می کنیم تا امروز بتوانیم نتیجه ی که در شان مردم شریف کشور  افغانستان است را کسب کنیم.

گفتنی است دو تیم ملی  فوتبال ساحلی ایران و افغانستان امروز ساعت 16 به وقت تهران در ورزشگاه شهر تریناگو مالزی به رقابت با یکدیگر میپردازند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار